Monday, July 18, 2011

S.U.B.U.H......................





..........subuh yang hening.......
.........ku titipkan sepenuh rasa.....
........datang dari jiwa.....
..........yang selalu mencari........
.........dan terus mencari......
............redhaMu yang satu.........






alhamdulillah......pagi yang indah...aku masih diberi peluang untuk terus menjalani hidup dimuka bumi Allah...jam menunjukkan pukul 06:02 pagi, waktu Malaysia (lebih tepat,.....waktu Sik,Kedah...hehe)....mata aku agak berpinar-pinar setelah semalaman tidak tidor......struggle siapkan assignment yang memang pantang kalau tengok aku duduk bersenang-lenang.......rasa cam ada 'fireworks' kat atas kepala.....tapi tu semua tak jadi masalah,..asalkan dah beres 1 daripada 5 assignment yang ada,,,,....fuhhhh.....apa yang pasti,...ari yang bakal dan sedang dilalui ini (18.07.11....Isnin) akan dipenuhi dengan aktiviti yang padat.......insyaallah......

p/s: epy belated besday,,Kak Noyah..(17 of July)......:)
       saya suka perasan comel,..dan memang kenyataannya saya memang comel......hahaha

No comments:

Post a Comment