Monday, June 9, 2014

My Big Boss



maaf,
sejuta maaf aku pohon,
bukan aku kejam,
tidak sekali,

bila huluran itu,
tidakku sambut,
sekali lagi,
maaf ku pinta,

aku,
buat kesekian kalinya,
kabur,
resah,
dilema,

maaf,
maaf sekali lagi ku pohon,
umur masih muda,
aku tak sedia,

aku,
aku tahu kau terluka,
aku tahu kau kecewa,
ya, aku mengerti,
sekali lagi maafkan aku,

aku,
hari ini aku bangga,
aku gembira,
aku lega,
bila kau tabah,
bila kau bangkit dari kisah kita yang dulu,

aku,
aku gembira,
aku terharu,
bila ada yang hulurkan keikhlasan padamu,
terubat juga kesal yang beraja dalam hati ini.





p/s: istimewa buat 'big boss' saya. maaf untuk yang berapa kali pun tak tahu. but, i'll mark this date. happy for both of you and i hope it will end with happy endings. 

*kalau nak feeling lebih boleh baca sambil dengar lagu 'titanic',..hoho




No comments:

Post a Comment