Monday, June 20, 2011

Mencari Ketenangan Jiwa

Alhamdulillah...hanya itu ungkapan yang mampu aku berikan,tanda kesyukuran kehadrat Ilahi kerana masih memberi peluang untuk aku menikmati manisnya dapat bersujud dan berdoa padaNya disepertiga malam ini.Dan Alhamdulillaah juga kerana tatkala itu jiwa menjadi tenang.Benarlah kata orang, harta yang melimpah ruah belum tentu dapat membeli ketenangan jiwa.Rakan sebilik sudah nyenyak tidur dan barangkali sedang bermimpi.Aku pula masih segar menatap laptop dan meng'update' blog ini.  Catatan yang sememangnya lahir dari jiwa kecil yang memendam seinfiniti rasa dan rahsia. Aku maafkan apa jua kesalahan yang telah orang lain lakukan terhadapku dan kalau boleh nak mulakan kehidupan yang baru. Aku mengharapkan esok akan berlaku suatu keajaiban terhadap diri aku.Aku berharap hari esok akan aku hadapi dengan lebih bersemangat dan teruja. Apa yang pasti....'yesterday is a history,today is a gift and tomorrow is mystery..'...you can...go on...tomorrow never die.........

p/s: la tahzan innallah ha maa'naa........amiin                                                 


 Isnin,20/6/11,04:24am

No comments:

Post a Comment